Algemene voorwaarden/huisregels

  • Bij het maken van een eerste afspraak worden persoonlijke gegevens van de klant genoteerd in het klantenbestand. De gegevens blijven in de salon en zullen niet worden verstrekt aan derden.
  • U word  verzocht op tijd aanwezig te zijn. Zo kunnen wij op de afgesproken tijd starten.
  • Bent u iets later? Dan word u vriendelijk verzocht dit te melden.
  • Bent u meer dan 10 minuten te laat? En er is geen ruimte meer in ons afspraakboekingssysteem is Salon Sparkling genoodzaakt de afspraak te verzetten. Dit i.v.m. het resepct voor de volgende klant en de kwaliteit die in het geding kan komen. Ter compensatie van de door u gereserveerde verloren tijd word 50% van de kosten in rekening gebracht middels een factuur.
  • Bij een No Show (Niet aanwezig zijn op uw afspraak zonder mededeling)  word 100% van het bedrag van uw behandeling in rekening gebracht middels een factuur.
  • Bij het meerdere malen te laat komen/no show’s staat het Salon Sparkling geheel vrij om eventuele vervolgafspraken te annuleren en nieuwe afspraken te weigeren
  • Mocht de gemaakte afspraak onverhoopt vanuit Salon Sparkling niet kunnen doorgaan, zullen wij in overleg een gepaste oplossing vinden en een nieuwe afspraak maken.
  • U heeft 7 dagen garantie op uw behandeling.
  • Bij diefstal doen wij altijd aangifte! Daarnaast zullen alle eventuele vervolgafspraken worden geannuleerd en bent u niet meer welkom bij Salon Sparkling.
  • Wij hebben een prachtige salon waar wij erg trots op zijn. Wij gaan dan ook met grootste zorg met onze spullen om. Dit verwachten wij ook van u. Heeft u zelf of uw kind perongeluk toch iets kapot gemaakt? Dan zullen wij uw verzekeringspapieren direct invullen en de kosten verhalen op uw verzekering.
  • Salon Sparkling is aan een woonhuis gevestigd. De Salon heeft een eigen ingang en daar bent u binnen de openingstijden van harte welkom. Het woonhuis wat er aan vast staat is privé, het word dan ook niet geaccepteerd wanneer u om welke reden dan ook hier aanbelt. Respecteert u onze privicy niet? Dan is Salon Sparkling genoodzaakt alle vervolgafspraken te annuleren.



  • Garantie vevalt wanneer: U in tussentijd naar een andere kapper bent geweest, U zelf het haar chemisch behandel en/of geknipt heeft. U tegen het advies van Salon Sparkling toch onjuiste producten gebruikt. *U na het formulier na haarkleuringen/herstelkuren toch er voor kiest andere producten te gebruiken. , Het onjuist behandelen van uw haar.

 

Bij het maken van een afspraak gaat u automatisch akkoord met de algemene voorwaarden/huisregels

Salon Sparkling - Sterker haar kuur
Blijf up-to-date
Kroon Salon Sparkling

Openingstijden

Ma: 9.00 tot 15:00 uur
Di: 13.00 tot 20:00 uur

Route

© Copyright 2017-heden Salon Sparkling